Politica De Returnare
Stada Boutique doreste sa isi multumeasca toti clientii, in procent de 100%. Stim ca acest tel e greu de atins si vor exista clienti care vor dori sa restituie produsele cumparate de la noi. Intelegem acest lucru si dorim sa venim in ajutorul acelora dintre dumneavoastra care dintr-un motiv sau altul doresc sa returneze produsele.
Conditiile in care le puteti returna sunt: Returnarea produselor cumparate fara invocarea vreunui motiv, conform legii comertului la distanta (Ordonanta Guvernului nr. 34/2014). Daca produsul comandat nu este ceea ce v-ati dorit, il puteti returna pentru a fi schimbat sau pentru returnarea valorii produsului intr-un interval de timp de 14 zile calendaristice de la data achizitiei, fara invocarea unui motiv si fara penalitati, cu obligatia de a anunta returul pe adresa de mail stadaboutique.ro@gmail.com.
La primirea produsului returnat, îl vom examina cu atenție și te vom anunța dacă ai dreptul la înlocuirea acestuia sau la restituirea contravalorii (dacă ați plătit deja), prin e-mail, într-o perioadă rezonabilă de timp.
Restituirea contravalorii sau înlocuirea produsului va avea loc cât mai curând posibil şi în orice caz, în termen de 14 de zile de la data la care v-am confirmat prin e-mail că aveți dreptul la restituirea sau înlocuirea produsului neconform.
În cazul produselor ce prezintă defecte, vom restitui contravaloarea integrală a acestora, inclusiv costurile de livrare achitate de dumneavoastră pentru produsele respective.
Pentru comenzile platite cu cardul suma va fi returnata pe acelasi card utilizat la tranzactionare, in decurs de 3-30 de zile de la acceptarea returului.
Pasi obligatorii de urmat pentru RETURNAREA produsului:
1. Pentru a returna produsul comandat este obligația dvs. să ne trimiteți un e-mail în primele 24 de ore de la primirea produsului la adresa stadaboutique.ro@gmail.com. La subiectul emailului, adaugati “Departament Retururi – Factura STD XXXX (completati cu numarul facturii). La acest mail veti primi confirmarea noastra de primire a coletului dumneavoastra si confirmarea procesarii returului.
2. Completati formularul de retur – acest lucru este necesar pentru a putea procesa in termen cat mai scurt Returul si a va trimite un produs inlocuitor sau pentru a va returna banii. Contul IBAN este obligatoriu pentru a se putea returna contravaloarea produsului/produselor, insa nu este obligatoriu sa fie al cumparatorului.
3. Ambalati produsele pe care doriti sa le returnati – produsul in ambalaj original trebuie pus in alta cutie astfel incat nici produsul, nici ambalajul sa nu sufere stricaciuni! Produsele a căror etichetă lipseste sau are urme de purtare, nu se accepta la retur.
4. In colet adaugati – certificatul de garantie (unde e cazul), copia dupa factura si Formularul de Retur completat.
5. Trimiteti coletul prin curier la adresa BLV DACIA 119, sect.2, Bucuresti – Dep. Retururi. Numele expeditorul coletului trebuie sa corespunda cu cel din factura.
Important:
1. Produsele returnate, cat si ambalajul lor (unde este cazul, de exemplu cutiile/saculetii pentru incaltaminte/bijuterii) trebuie sa fie in aceeasi stare in care au fost livrate, fara urme ale utilizarii. Coletul in care returnati produsul trebuie sa mai contina : etichetele intacte ale produselor. În cazul în care produsul returnat prezintă ambalaj deteriorat sau incomplet, urme de uzura, purtare, spălare sau care miros a parfum, utilizare, accesorii ori documentație lipsă, ne rezervăm dreptul de a decide acceptarea returului sau de a opri o suma din valoarea acestuia, suma ce va fi comunicată după evaluarea prejudiciilor aduse.
2. Produse defecte sau care prezinta deteriorari in momentul primirii/receptiei – In cazul in care primiti un produs defect, tot ce aveti de facut este sa contactati echipa Stada Boutique (pe adresa comenzi@stadaboutique.ro sau telefonic la numarul 0754073715) si vom aranja ca produsul sa fie inlocuit. Si in acest caz va rugam sa completati Formularul de Retur. Pentru produsele ale caror colete prezinta deteriorari vizibile la primirea prin curier, va recomandam sa refuzati receptia lor.
3. Produse livrate gresit – Daca vi s-a livrat alt produs decat cel comandat va rugam sa semnalati cat mai curand acest lucru pentru a returna produsul si a fi inlocuit cu cel corect. Procedura de returnare incepe tot prin completarea Formularului de Retur si completarea tuturor campurilor de acolo. Toate costurile de retur si transport al produsului corect vor fi suportate de Stada Boutique.. Daca produsul comandat se dovedeste a nu fi conform cu specificatiile din oferta noastra, puteti returna produsul pentru inlocuire sau rambursarea integrala a contravalorii. Va rugam sa completati pentru acest lucru Formularul de Retur. Daca se agreeaza inlocuirea cu un produs de o valoare mai mare, veti plati diferenta, respectiv daca valoarea este mai mica, veti primi o rambursare partiala.
4. Produsele realizate pe comanda (dupa dimensiunile clientului) NU SE RETURNEAZA.
5. Adresa de retur – Toate coletele conținând produse returnate se vor trimite către: „Stada Boutique- Departament RETURURI, la adresa : blv dacia 119, sect.2, Bucuresti”.